Werk als Allround ICT-medewerker bij AWL!

Wil jij hét aanspreekpunt zijn voor IT-vraagstukken binnen een toonaangevende internationale hightech organisatie? Dan komen wij graag met je in contact!

40 uur
MBO
Harderwijk

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over een MBO ICT niveau 4 opleiding en hebt bij voorkeur minimaal 1 jaar ervaring;
  • Ervaring met Microsoft Active Directory/Entra ID en Windows-besturingssystemen (Windows 10/11, Windows Server);
  • Basiskennis van virtualisatieoplossingen zoals VMware of Citrix is een pré;
  • Goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent ambitieus, leergierig, betrouwbaar en klantgericht.

Wat krijg je:

  • Een prettig en afwisselend werkklimaat binnen een collegiaal en ambitieus team, in een uitdagende werkomgeving waarin jij jezelf kunt ontwikkelen met veel vrijheid en flexibiliteit.
  • Een goed salaris tussen de €3.200 en €4.000 bruto per maand, afhankelijk van je werkervaring;
  • Een laptop en telefoon om je werk goed uit te kunnen voeren;
  • Een passend (secundair) arbeidsvoorwaardenpakket (volgens de CAO voor de Metalelektro) met 27 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
  • Volop mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen en toegang tot onze eigen AWL Academy met >50 trainingsprogramma’s en deelname aan ons vitaliteitsprogramma ‘Boost Your Life’.

Vragen?

Priya Jhorai - Bholasingh

Corporate Recruiter

Stel mij een vraag!

Als allround ICT-medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ICT-gerelateerde meldingen binnen de AWL-organisatie, met vestigingen in Nederland, China, Amerika, Tsjechië en Mexico. Je biedt ondersteuning en geeft instructies aan gebruikers, zowel op afstand als op locatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het analyseren en verhelpen van storingen en problemen met systemen en applicaties. Je werkt nauw samen met collega’s om complexe IT-uitdagingen op te lossen, documenteert incidenten en draagt bij aan de verbetering van interne processen. Ook monitor je proactief systemen om problemen vroegtijdig te signaleren en te verhelpen.

Dit wordt jouw dag

8:00 Vol enthousiasme begin je aan de dag. Nadat je een kop koffie hebt gepakt, ga je aan de slag. Je start de dag met het checken van het ticket systeem en bekijkt of er supportverzoeken prioriteit hebben. Vanwege de tijdszoneverschillen begin je vaak met de tickets uit China.
10:00 Na alle spoedjes ga je verder met het oplossen van openstaande tickets, waarbij je collega’s helpt met hun technische problemen. Dit kan variëren van het resetten van wachtwoorden tot het oplossen van netwerkproblemen, zoals het configureren van VPN’s en dergelijke. Ook kan het voorkomen dat je moet helpen bij het herstellen van verloren data of het oplossen van problemen met bedrijfssoftware.
13:00 Na de lunchpauze en een wandeling buiten met je collega's, werk je verder aan je tickets en documenteer je veelvoorkomende problemen en oplossingen in de kennisbank. Vervolgens zie je in het ticket systeem dat over een aantal weken een nieuwe collega begint. Je gaat bezig met het account en de benodigde hardware, zoals bijvoorbeeld een laptop of smartphone.
15:00 De collega's uit Amerika en Mexico komen online, waardoor er nieuwe verzoeken binnenkomen. Je beoordeelt deze supportverzoeken op prioriteit en begint met het oplossen van de meest urgente problemen.
16:30 De dag is voorbij gevlogen! Je gaat de dag afronden en sluit je laptop af. Met een tevreden gevoel ga je terug naar huis.

Jouw taken:

65% Oplossen van incidenten via ticketsysteem of telefonisch
15% Onboarding van nieuwe medewerkers (accounts, rechten, hardware)
10% Installeren en gereed maken van IT apparatuur
10% Organiseren en beheren van diverse IT-documenten
Jouw keuze: Kennismaken en reageren: